Kompanija Pharmalife je osnovana pre više od dvadeset godina i svoje proizvode zasniva na fitoterapiji - lečenju lekovitim biljkama. Može se reći da je fitoterapija najstarija grana medicine, gde se više hiljada godina u različitim kulturama primenjuju biljke u lečenju bolesti. Izmenjen način života u ovom veku je ipak doveo do vraćanja pravim vrednostima i zdravom načinu života i na taj način i fitoterapiji.

Kao pedijatar sa dugogodišnjim iskustvom u radu sa decom već godinama preporučujem proizvode Pharmalife. Pre svega zato što su efikasni, mogu se primeniti samostalno ili zajedno sa drugim preparatima i lekovima i posle nekoliko dana od početka primene se uočavaju pozitivna dejstva proizvoda.

Proizvodi su bezbedni, prolaze više nivoa provere u toku proizvodnje, što znači da praktično nemaju neželjenih dejstava. Na kraju, što je podjednako važno, proizvodi su potpuno prirodni i na prirodan način utiču na tok bolesti.

Zahvaljujući kući Lifemedic koja je predstavništvo Pharmalife za Srbiju i zemlje regiona, imala sam tu sreću da sam u nekoliko navrata posetila fabriku i mogla da pratim razvoj cele firme. Jedna od ključnih stvari je da se beru lekovite biljke sa obronaka jezera Komo u Italiji, gde se nalazi i fabrika. Zbog čistoće vode i vazduha u toj divnoj regiji, svi ekološki standardi su ispunjeni. Mesto gde nastaju Pharmalife proizvodi uopšte ne liči na fabriku, sve je modernizovano i cela proizvodnja se odvija u sterilnim uslovima. U fabrici posetioci, kao i zaposleni, imaju zaštitnu opremu i mogu da vide kako se lekovite biljke sortiraju i suše, kako se izdvajaju aktivni sastojci i na kraju kako se prave mešavine biljaka u različitim oblicima.

Za sada Pharmalife proizvodi preko 200 proizvoda, od toga je veliki broj namenjen deci. Na našem tržištu se nalazi 10 proizvoda Pharmalife za decu, uglavnom u obliku sirupa, mada se neki proizvodi nalaze i u formi spreja ili gela. Dečji asortiman ima prepoznatljivog medu na svim proizvodima.

ISILAX laksativ

ISILAX je laksativ koji se nalazi u obliku sirupa i predstavlja jedan od najčešćih dodataka ishrani koju preporučuju pedijatri. Potpuno je prirodan preparat, koji sadrži ekstrakte biljaka, vlakna i voćne sokove.

APIS GOLA - PRIRODNI PREPARAT ZA UBLAŽAVANJE BOLA U GRLU

Bol u grlu je jedan od najčešćih simptoma kod dece i posledica je zapaljenja grla, koje može biti uzrokovano virusima ili bakterijama.

IMMUNO - PREPARAT ZA PRIRODNO JAČANJE IMUNITETA KOD DECE

Često pitanje roditelja je kako mogu da ojačaju imunitet kod dece, posebno u jesenjim i zimskim mesecima.